دخمله یا پسر ؟ ❤️

تصویر
۵ پاسخ

شبیه گل دختره
دیگه از سن تشخیص زاویه نوبش هم گذشته و فقط از جمجمه میشه گفت
بری انومالی هم مشخصه الان

نازه خیلی 🤭😍

مگه نگفتن بهت؟ دیگه الان مخشصه

برا شما سونو ان تی هیچی نگفتن؟ 🤔

دختره؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱ ماهگی
مامان آریو💫 مامان آریو💫 ۲ ماهگی
مامان همتا و همراز مامان همتا و همراز ۴ ماهگی
مامان یسنا ومحمد جواد مامان یسنا ومحمد جواد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخمل و پسمل🫐🍓 مامان دخمل و پسمل🫐🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ضحی مامان ضحی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان نخودچی 🐻🍼 مامان نخودچی 🐻🍼 ۱ ماهگی
مامان آوا و آوین مامان آوا و آوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیرعلی پسر مامان امیرعلی پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلسا💕 مامان دلسا💕 روزهای ابتدایی تولد