بنظرتون بچم چیه

۵ پاسخ

کلا بارداری چهار تا سنو داره که باید بری
اولی سنو قلب
دومی ان تی
سومی انومالی
چهارمی هم رشد جنین
اینا بایدیه برو تا خیال خودتم راحت بشه

دختر انگار

منم دوازده هفته رفتم احتمال دختر داد خیلی شبیه نی نی شماست دوهفته دیگه میرم انومالی ببینم چیه

احتمالا دختره

اینم عکسش

تصویر

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۷ ماهگی
مامان پسملم مامان پسملم ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان طاها مامان طاها هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️ هفته بیستم بارداری
مامان 🍬شوکولات🍬 مامان 🍬شوکولات🍬 هفته هجدهم بارداری
مامان فندق🍃🧸 مامان فندق🍃🧸 هفته پانزدهم بارداری
مامان روشَنا♡ مامان روشَنا♡ ۹ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی
مامان مانا مامان مانا ۸ ماهگی
مامان مهرسانا🎀مهراسا مامان مهرسانا🎀مهراسا ۸ ماهگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی