۲ پاسخ

از منم خوب نبود عمل کردن ، نگران نباش عزیزم

نگران نباش اصلا منم سه باره nst میدم خوب نیس سونو میدم بعدش میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان شهریار مامان شهریار ۸ ماهگی