کسی با قرص اوزیل باردار شده

۳ پاسخ

من خوردم اره قرص خوبیه هنوزم میخورم

منم دومین ماهه میخورم
خیلی قرص خوبیه

من این ماه هم اوزیل همم لتروزول مصرف کردم

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد قصد بارداری
مامان نسا مامان نسا هفته شانزدهم بارداری