۳ پاسخ

اره سونو اشتباه میزنه همیشه

من دیروز دادم ۲۳۰۰بود حالا ممکنه بیشتر یا کمتر باشه چون اختلاف زده مثبت و منفی سیصد دیگ فک نکنم سونو نیاز باشه همینم خودم سرخود دادم دکتر نگفته بود فقط سی هفته گفته بود ک رفتم

اصلا رو وزن سونو حساب باز نکن وقتی به دنیا میاد خییلی تفاوت داره

سوال های مرتبط

مامان mahva🌙❤️ مامان mahva🌙❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان آقا هیراد مامان آقا هیراد ۸ ماهگی