بهترین مارک شیرخشک چیه ؟

۷ پاسخ

فقط سوپرامیل یعنی میتونم. بگم برابری میکنه با خارجی ولی بازم ب گوارش بچه بستگی داره

اپتامیل

اپتامیل

من نان میدم راضیم

ببلاک برا وزن دهی عالیه
اپتامیل هم شیرکاملیه

به نظر من ریسورس جونیور خیلی کامله

بنظرتون تاکی به بچم شیرخشک بدم بهتره ؟؟تادوسالگی بدم؟؟؟

سوال های مرتبط