۵ پاسخ

طبعش گرمه

شاید بالشتش یا روبالشتیش پلاستیکیه نخ پنبه نیست یا ضد حساسیت منم قبلا پسرم اینجوری بود بالشتشو عوض کردم پر گذاشتم با روبالشتیه نخخ پنبه

گرمش میشه زیاد نپوشون

گرمشه خب

حتما خونت گرمع

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان زهراکوچولو🫀❤️ مامان زهراکوچولو🫀❤️ ۱۰ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی