خریره بادوم براشروع چجوری درست کردین؟

۲ پاسخ

من با شیر پاستوریزه درست میکنم

۵ تا دونه بادوم بریز تو ابجوش
چند ساعت بمونه
پوستشو بگیر
با پشت چای صابکن رندش کن
بعد ی قاشق اردبرنج بریز روش
ی لیوان اب بریز روش
بزار رو حرارت
همزن همزن تا یکم سفت شه
بزار خنک شه بده نی نیت بخوره

سوال های مرتبط

مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 ۱ سالگی
مامان آرادوآرام مامان آرادوآرام ۱۵ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان هیام مامان هیام ۱۷ ماهگی