مامانا به نظرتون دختره یا پسر؟

تصویر
۱۷ پاسخ

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

سلام خوبی عزیزم یه پیجی هست مـامـا تشخیص جنسیت میده پیامش بده کمکت میکنه
اینستا nini_bardari99
ایتا وروبیکا nini_bardari99
واتساپ 09055484640

دختره عزیزم

پسر.

دخترررر

پسرع عزیزم

دخمل

بنظرم پسره😊

مگه سونو بهت احتمالشو نداد

پسره

پسر به نظرم سالم باشه ان شاالله ❤️

به نظرم پسره
انشالله هر چی باشه سالم و سلامت باشه عزیزم انشالله بسلامتی به دنیا بیاد و بغلش کنی 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤😍

دختره

فک کنم دختره

پسره بنظرم

من تجربه ندارم همینطوری میگم با حدسیاتم پسره😁

پسره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۵ ماهگی
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهیار
….🤍 مامان مهیار ….🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوینا و میکائیل مامان آوینا و میکائیل ۶ ماهگی
مامان آوا🎀🫧 مامان آوا🎀🫧 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۵ ماهگی
مامان آنا وفسقلی مامان آنا وفسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سیزدهم بارداری