۷ پاسخ

اره من درست کردم گذاشتم فریزر اتفاقا امروز انداختم تو سوپش

اره بابا
حتی خالی خالی هم میدم

اره من از ۶ ماهگی دادم

اره من
گذاشتم توقالب یخ هرسری یه تیکه میندازم توسوپش

بنظرم عصاره نریز معلوم نیست توش چیه

اره میدم

بو میده پسرم خوشش نیمد

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان گیلدا مامان گیلدا ۲ سالگی
مامان دلآواجون مامان دلآواجون ۱ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی