۵ پاسخ

مال من دیروز ۳٠ بود

سلام من تو۳۱,هفته ۲۰بودحالانمیدونم چنده خیلی نگرانم حالاهم بشدت سرماخوردم دکترم بمن آزیترومایسین ۵۰۰دادمیترسم بخورم دزش زیادنیست چکارکنم خیلی داغونم

فک کنم تا دنیا بیاد ۳۷ بشه

به منم نگفت

ب من نگفت نپرسیدمم
تو سونو میزنه؟

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان مامان رادین مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرضا مامان علیرضا ۵ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان شکلات مامان شکلات ۸ ماهگی