۳ پاسخ

سلام خوبی عزیزم حدود 300 باشه خوبه

من دیروز رفتم۱۸هفته و۱روز ۲۲۶گرم بود
فک کنم ی خورده کمه ولی میگن تواین ماه هاوزن خیلی اهمیت نداره

از 200 تا 250 نرماله

سوال های مرتبط

مامان دوتا گل دختر😍 مامان دوتا گل دختر😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری