۵ پاسخ

فاطمه سادات حسینی و محمد حسینی خیلی خوبه

من که میرم پیش فاطمه حسینی ولی چون براقلب رفتم پیشش گفتم تااخرهمونجابرم

غفورپور خیلی دقیق و خوبه

اعع ب منم همینو داده منظوروم فولیک من دیدم فولیک اسیدم داره ب همه میگم فولیک اسید 😅

غفورپور خیلی خوبه من جاهای دیگ رفتم ولی غفورپور از همه بهتره

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم😍🥹 مامان گل پسرم😍🥹 ۶ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری