تفسیرش کنین لطفااا🫠

تصویر
۹ پاسخ

خانوما راست میگن هرکی شوهرش واریکوسل داشته باشه بچه اولش دختر 🥺

مامان نخودی شما شوهرتون ضعیف بود ک گفیتد قرص فریتل اید خوردـــ

بیاییدگروه تلگرام گهواره
madaran 1404

آجی من چطور باید برم توچت شما اخه چت روهی گم میکتم؟

ازمایش شوهرت عالیه

خوبه ولی بهتره سه چهار ماه داروی خوب بخوره بهترم بشه
دقیقا از شوهرم نمودار همینطوری بود دکتر فرتیل اید داد بعد چند ماه ازمایش داد ۳ چهارم سبز شده بود بام باید تخصصی تر بررسی بشه توسط پزشک نازایی!
من خودم شوهرمو قبل از اقدام به هردو بارداری بردم

بچ اولتونه؟

من شوهرم واریکوسل داشت عمل کرد هنوز باردار نشدیم

سلام گلم مال شوهرتونه؟

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دهم بارداری
مامان خداداد👶🏻🍼 مامان خداداد👶🏻🍼 هفته نهم بارداری
سارا سارا قصد بارداری
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری