خانما معاینه لگن رفتین برا زایمان طبیعی ؟

۳ پاسخ

من هفته گذشته رفتم بهم گفته بودن درد نداره ولی داشت

من دیروز رفتم‌خیلی خیلی راحت بود

نه هنوز دکترم گفته ماه آخر معاینت میکنم فک کنم ماله تو رو دو هفته بعد معاینه کنه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی