بنظرتون خوبه اشتراک گهواره بگیرم یان

۲ پاسخ

نگیر ب درد نمیخوره

من گرفتم به دردم نخورد چیز خاصی نبود پیامای مشاورشم چیزای مبتدی که هر مادری میدونه😑🫤یا مثلا ب درد سن بچم نمیخورد بقیه چیزاشام لالایی و نمودار قد و وزن و این چیزاست دوره هاشم ک جداگونه پولی بود

سوال های مرتبط

مامان آرمین و آرمیس مامان آرمین و آرمیس ۴ ماهگی
مامان آیهـــــانمــ مامان آیهـــــانمــ ۱۷ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۸ ماهگی