۵ پاسخ

من ۳۶ و ۴ روز کشیدم

من بچه اولم سزارین بودم همون موقع باز کرد

هفته 36 باز میکنن

بمن گفت 37 هفته میکشم

میگن برا اونایی طبیعی زایمان میکنن ۳۷ هفته
برا سزارینیا موقع عمل

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد