مامانا کسی فین گیر برقی داره؟راضی هستش؟

۳ پاسخ

اره خيلييي راضيم

اره خیلی راضی ام

هیچی ازمایشو نوار قلب میبینه کار خاصی نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان شازده خانم🩷 مامان شازده خانم🩷 ۹ ماهگی
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 ۱۵ ماهگی
مامان سارا جون مامان سارا جون ۵ ماهگی