خانما کیا دوفامد ۱۰ خوردن ، سر موقع پریود شدین یا تاخیر داشتین ؟

۳ پاسخ

سلام عزیزم هرسوالی درمورد بارداری و فرزند آوری داری میتونی توی دورهمی زنونه ما از مامانای باتجربه سوال کنی و دوستای خوبی پیدا کنی😍✨️
به ایدیم توی تلگرام پیام بدین لینک گروه براتون ارسال بشه
Spering_girll

من ۵روزه قطع کردم همیشه روز۵ پریود شدم فعلا خبری نیست

من سرموقع شدم.
ولی تا ۱۰ روز تاخیر عادیه هنگام مصرفش

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان توت فرنگیم🍓🥹 مامان توت فرنگیم🍓🥹 هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۴ ماهگی