خانوما کیا برای کیست تخمدان اچ دی خوردن و نتیجه گرفتن؟

۱۱ پاسخ

من ال دی خوردم خوب شدم

عزیزم من کیستم ترکیده بود اچ دی خوردم و کامل خوب شدم فقط مواظب باش قبل مصرف دارو شوریجات بخور من نخوردم و دارو عوارض داده بود حالت تهوع شدید و سرگیجه داشتم

کیست 80میلی داشتم بایک مرحله ال دس رفع شد

ال دی خوردم برای اینکه برای ای وی اف امپول میزدم کیست تخمدان داشتم

عزیزم من دمنوش رازیانه خوردم ظرف ی ماه کاملا از بیبن رفت

منم خوردم ولی نتیجه نداد

عزیزم بستگی به نوع کیست و اندازه اش داره من دوبار مختلف کیست داشتم یه بار کیستم یکم بزرگ هم بود ولی هر دو بار با یه دوره ال دی خوب شد

چ نوع کیستی داری؟؟

برو تو گوگل درمورد کیستت تحقیق کن

من سه ماه خوردم هیچ اثری نداشت

سلام عزیزم
من دوماه خوردم کوچیکتر شدن
بعدش یک ماه هر روز لکه بینی داشتم رفتم سنو
گف تخمدانت پر از کیست ریزه
گفته شیش ماه بخور
دزولست میخورم الان

سوال های مرتبط

مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه💙🩵 مامان معجزه💙🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل‌پسر مامان گل‌پسر قصد بارداری