آروغ نوزاد رو حتمی باید گرف

۷ پاسخ

منکه هرکاری میکنم آروغ نمیزنه ولی بعدش بالا میاره

ممنون م

من یوقتایی نمیگیرم چون اگه برش دارم بیدار میشه دیگه نمیخوابه همش گریه میکنه

اره عزیزم

بله ..دیگع نفخ نمیکنه دل درد هم نمیشع

ارهههههه

بله.

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ ماهگی
مامان مهیار🩵🥰 مامان مهیار🩵🥰 ۱ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی