اگه آب دور بچه 6/3باشه خیلی خطرناکه؟؟؟

۹ پاسخ

آره بابا دکتر آب دور بچه زیر۱۰ باشه ختم می‌کنه بارداری و من دوستم آب دور بچه ۸ بود سزارین اورژانسی شد

وای برو دکتر برا من هشت بود گفت بستری میکنم گفتم شرایط ندارم سرم داد خودم خیلی اب و هندوانه دلستر خوردم این هفته رفتم سنو یازده شده بود

خيلي كمه مايعات فراوون بخور ولي فكر ميكنم با اين عدد بستري ميكنن سريع برو دكتر

برو بیمارستان احتمالا بستری بشی بهت سرم بزنن

زير8كمه

اخه نه ابریزش دارم نه ترشح معاینع شدم دهانه رحم بستس کیسه آبم سالمه

خیلی کمه باید سرم بگیری مرتب

زیر۸رو فک کنم بستری میکنن

بله خيلي
بايد سريعا بستري بشي

سوال های مرتبط

مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی
مامان فرهان💙نورهان💖 مامان فرهان💙نورهان💖 ۶ ماهگی
مامان مهزیار مامان مهزیار ۹ ماهگی
مامان مامان قندی😍 مامان مامان قندی😍 ۷ ماهگی
مامان لیان مامان لیان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گیلاس خانم 🍒 مامان گیلاس خانم 🍒 ۵ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی