آب دور بچه زیاد باشه خطرناکه ؟؟؟

۹ پاسخ

خب خدا رو شکر ک خطر ناک نیس ن من دیگ هفته ام بالاس انشالله ک پاره بشه زایمان کنم راحت بشمممم

برا منم زیاده دکتر گف ایرادی نداره مایعاتو کمتر بخور مثلا مثه بعضیا چنتا آبمیوه یا چایی نخور

ماله منم کمه 😢😢

منم آب دور جنینم زیاده فقط گفت بهم زیاد سرپا نباش ک کیسه ابت پاره نشه

مایعات کمتر بخور عزیزم

امکان زایمان زودرس هست ، باید رعایت کنی

برای من تو بچه ی اولم زیاد بود گفت هفته های آخری مشکلی نیست
ولی دخترم کلی آب خورده بود

انشالله ک بشه

ممکنه کیسه اب پاره بشه

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۹ ماهگی
مامان فرهان💙نورهان💖 مامان فرهان💙نورهان💖 ۶ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان امیر سالار مامان امیر سالار ۶ ماهگی