خب خدا رو شکر ک خطر ناک نیس ن من دیگ هفته ام بالاس انشالله ک پاره بشه زایمان کنم راحت بشمممم
برا منم زیاده دکتر گف ایرادی نداره مایعاتو کمتر بخور مثلا مثه بعضیا چنتا آبمیوه یا چایی نخور
ماله منم کمه 😢😢
منم آب دور جنینم زیاده فقط گفت بهم زیاد سرپا نباش ک کیسه ابت پاره نشه
مایعات کمتر بخور عزیزم
امکان زایمان زودرس هست ، باید رعایت کنی
برای من تو بچه ی اولم زیاد بود گفت هفته های آخری مشکلی نیست
ولی دخترم کلی آب خورده بود
انشالله ک بشه
ممکنه کیسه اب پاره بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.