سلام نوزاد از چند روزگی میذارین گهواره

۳ پاسخ

من میزارمش

همون روز اول

منددخترم همون اول گذاشتم چون تخت کنار مادر نگرفتم خیلیم خوب بود کسی یکسر دستکاریش نمیکرد

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا💙🥹 مامان امیر رضا💙🥹 ۱۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۱ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی