خانما ازمایشمو نگامبکنین

تصویر
۳ پاسخ

اب زیاد بخور معلومه سوزش ادرار داشتی یا عفونت

نتیجه‌ی آزمایش ادرار شما کاملاً طبیعی است. فقط چگالی ویژه کمی بالاست که می‌تواند به خاطر نوشیدن آب کم باشد. پیشنهاد می‌شود در طول روز آب بیشتری بنوشید تا ادرار رقیق‌تر شود

عزیزم تو انتی جنسیت احتمال بهت ندادن؟

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان nini مامان nini هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان الیساو الینا مامان الیساو الینا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد وهیراد مامان مهراد وهیراد هفته بیستم بارداری
مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری