۷ پاسخ

خیلی قشنگه ثبت احوال اوکیه؟ منم میخوام بذارم

ینی چی؟؟
بنظرت ایلیا خوبه برای پسر؟

خوب نیست ، فوق العادست به نظرم 😍🌱

بله عزیزم قشنگه
هرچیییی دلت میخواد بزار اینجا نظر که میپرسی همه میگن نه
منم پرسیدم پشیمون شدم 😁

بنظرم یه اسم بذار که نامدار باشه یه جوری نباشه که همه مسخرش کنن

نه..

بله قشنگه

سوال های مرتبط

کوثر کوثر قصد بارداری
مامان نیکان و رونیکا مامان نیکان و رونیکا هفته بیستم بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته شانزدهم بارداری
مامان ارنیک یه ورجک مامان ارنیک یه ورجک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرن مامان آرن ۲ ماهگی
مامان آقا نیکزاد🩵🧸 مامان آقا نیکزاد🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان نانا مامان نانا هفته بیستم بارداری