به نظرتون تا کی باید بی بی چک منفی ببینیم؟هوم؟روز ۳۰ پریود

تصویر
۹ پاسخ

همیشه خیلی به چیزی فکر کنی اون اتفاق نمیفته من همش تو فکر بودم ناراحت میشدم از بیبی منفی ، ولی درست وقتی ک اصن بهش فکر نمیکردم باردار شدم

باید کلا از فکرت بیرون بندازی تا باردار شی

هعی
تا خودش بخواد برامون🥲

ان شاءالله بزودی همونی میشه که میخوای ❤🫂

عزیزم هر موقع تاخیر داشتی بزن اینجوری روحیت خراب میشه. انشاالله ماه بعد مثبت میشی

نگران نباش انشالله به وقتش

من خودم برای پسرم ۳سال اقدام بودم هرکاری کردم دقیقا اون ماهی که فکرشو نمیکردم خداپسرمو داد

عزیزم امیدتو هیچ وقت ازدست نده زمان بندی خدا حرف نداره

انشاالله ماه بعد

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان قندون مامان قندون هفته پنجم بارداری