۴ پاسخ

من ک روزی نصف بستشو تو ی لیوان ابجوش حل میکنم میخورم معنادشم☹️☹️🤣🤣🤣

خریدن که ضرر نداره🤪 ولی خوردن زیاد ضرر داره درحد یکبار مشکلی نیست

نه تا روزی ی لیوان اوکیه

وای گفتی دلم خواست😑

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مامان غزل مامان مامان غزل هفته چهلم بارداری
مامان ائلمـان👼🏻🩵🍼 مامان ائلمـان👼🏻🩵🍼 ۱۲ ماهگی
مامان مُهَنّا مامان مُهَنّا ۶ ماهگی