تولد دوسالگی گرفتید ؟

۲ پاسخ

اره دیروز گرفتم ی دورهمی ساده بود ۱۵نفربودیم

مسافرت بودیم ولی بازم کیک خریدیم براش و با دوستامون میدون ازادی جشن گرفتیم چقد خوش گذشت یادش بخیر 🥲

سوال های مرتبط

مامان janan مامان janan ۲ سالگی
مامان 💙مامان رادین💙 مامان 💙مامان رادین💙 ۲ سالگی
مامان نفس 💕💕 مامان نفس 💕💕 ۲ سالگی
مامان ❤️masiha❤️ مامان ❤️masiha❤️ ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان مامان ایهان مامان مامان ایهان ۲ سالگی