مامانا ۳۶.۹ تبه؟

۴ پاسخ

یعنی تا الان بچت تب نداشته اصلااا ؟!

نرمال ۳۷.۵ به بالا تب

نه نرماله

نه عزیزم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد مامان محمدجواد ۲ سالگی
مامان سامیار👼👶 مامان سامیار👼👶 ۳ سالگی
مامان گل‌پسر👶🏻🫀 مامان گل‌پسر👶🏻🫀 ۲ سالگی
مامان پرهام مامان پرهام ۳ سالگی
مامان حسناومحمدطاها❤️ مامان حسناومحمدطاها❤️ ۱ سالگی