ببخشید خانوما شما تو هفته های اول پادرد داشتین؟

۵ پاسخ

همین حالا که دارم تایپ میکنن هم پام درد میکنه هم دلم ... دلم خوش بود که باردار میشم از درد پریودی خلاص میشم الان هرروز ملایم همون درد رو مدتی تحمل میکنم😑😅😅

زانو اره

بله من کمر و یکی از پاهام همون هفته ۴ و ۵ خیلی درد میکرد

اره پا درذ، کمر درد ،درد زیر دل همه اینارو داشتم طبیعیه هنوزم دارم

من دوروزه خیلی درد دارن

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان پرتقال مامان پرتقال هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آراز  کوچولو🫀 مامان آراز کوچولو🫀 هفته چهاردهم بارداری