خانومااا اینجا کسی نیس ای یو ای کرده باشه؟

۳ پاسخ

من کردم عزیزم و خداروشکر مثبت شد

بله عزیزم منم سه روزه انجام دادم دکتر گفت یه تخمک داری معلوم نیست بگیره یا نه

بله جانم

سوال های مرتبط

مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مغز بادومم مامان مغز بادومم ۲ سالگی
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته سی‌ام بارداری