اسم آنیسا قشنگ تره یا پرنسا؟
نی نی اولمه😍

۱۰ پاسخ

من آنیسارو دوسدارم اسم دخترمه😍🥹از پرنس و پرنسس و پرنسا اصلا خوشم نمیاد مثلا به یه دختر میگن پرنسس خیلی بدم میاد نمیدونم چرا😕

آنیسا

پرنسا

پرنسا

انیسا

پرنسا

پرنسا

پرنسا

پرنسا

دوتاشم😍
ولی پرنسا خوش گفتار تره بازم هرکدوم به دلت میشینه انتخاب کن یه عمر تو صداش میکنی

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۵ ماهگی