۷ پاسخ

من دکترم پنتوپرازول ۴۰ داد روزی یه دونه ،هر وقت اینطور میشم یه دونه بخورم تا چند روز دیگه راحتم معدن نمیسوزه

شیر بخور

جوش شیرین داری؟

الانم یه لیوان شیر سرد بخور شاید خوب شدی

ببین فردا یه لیوان برنج بریز توآب نمک بعد چن ساعت آیشوبگیربذاررو دستمال خشک که شد روزی چن تا بخورآب روآتیشه

فاموتیدین اصلا ب من نمیسازع که باعث میشه معده ام قفل بشه

ماله منم خیلی درد میکنه مجبوری نصف فاموتیدین ۴۰میندازم بعد نیمی ساعت خوب میشم بتونی بنداز ولی سعی کن زوزی یدونه بیشتر نباشه

سوال های مرتبط

مامان جوادجون مامان جوادجون هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی