۲ پاسخ

تب دندون بیشتر از ۳۸ نمیشه و تازه فقط سرش گرم میشه. اگه بدنش گرم نیس پس تب دندونه. اگه بی حالی یا بی اشتهایی داشت شاید سرماخوردگیه. معمولا دکتر ببری میگه تا ۳ روز تب و کنترل کن اگه پایین نیومد ببری دارو بده. فعلا استامینوفن بده و صبر کن اگه بیشتر شد تب ببر دکتر

من میگم ب احتمال خیلییی زیاد مال دندونشه

سوال های مرتبط

مامان تودلی و پسری مامان تودلی و پسری هفته هجدهم بارداری