خانما من ۴روز تاخیر ساعت ۱۱ تست زدم مثبته 😍😍

۲۱ پاسخ

اینو عزیزم

تصویر

به به .چ مثبت قشنگیییی..ارزومه😍😍

مبارکه🥰🥰🥰

مبارکت باشه

تا امروز تست نزده بودی؟

مبارکه مامانی بسلامتی بغلش بگیری التماس دعا برای همه ی ما چشم انتظار ها

مبارک باشه ایشالا به سلامتی

مبارکه عزیزم براما چشم انتظار ها هم دعا کن

مبارکه عزیزم،برو آزمایش تیتر بتا بده

مبارکع عزیزم
واس مام دعا کن
من امروز روز پریودمع ایشاللع نشم تستم مثبت شع

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم

مبارک باشه عزیزم

مبارکه عزیزم 😍🧿 دارو خوردی گلم

💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

مبارکه عزیزم

مبارکهههه

مبارکه عزیزم

مبارکههههه😍😍

عکس نیس که

مبارک باشه ❤️❤️

مبارکه عزیزممم 😍😍🥹

سوال های مرتبط

مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی
کیمیا کیمیا قصد بارداری