دخترا فولیک اسید چقدر تاثیر گذاشت رو باردار شدنتون؟

۵ پاسخ

بنظرم خیلی تاثیر داره رو رشد فولیکول و اینکه کوالی فول خیلی خوبه من این ماه استفاده کردم تخمک خودش رشد کرده بود و ازاد شده بود بدون هیچ دارو و امپولی

اینوفولیک بهتره

خیلی خوبه حتما بخور.برای من فایده ای نداش ولی جاریم ۹ماه حامله نشدرفت دکتربهش داددوهفته خوردباردارشد.روبعضی هاخیلی خوب تأثیر داره

فولیک اسید تنهایی معجزه نیس ک ولی حتما باید بخوری تا لانه گزینی و سلامت جنین تضمین بشه

خیلی نمیزاره کم خونی بگیری

سوال های مرتبط