سلام مامانا
اسم یسنا قشنگ هست

۷ پاسخ

اسم زشتی نیست. ولی قشنگم نیست قدیمی هم شده

زشت که نیست

سلیقه من نیست
با احترام 🙏

من نمیپسندم

قدیمیه عزیزم

قديميه عزيزم

سلام با احترام نه
بازم سلیقه ایه

سوال های مرتبط