۳ پاسخ

۳۷ هفته ۲۵۰۰ بود :(
سونو داپلر دادم گفت مشکلی نداره ولی ذاتاََ ریزه

۳۸ زایمان کردم ۳ کیلو بود

تو37 من زایمان کردم 3400

سوال های مرتبط

مامان 💖آرنیکا💖 مامان 💖آرنیکا💖 ۹ ماهگی
مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد