۵ پاسخ

مشکلی نداره
ph هم طبیعیه

نرماله

اسید ادرار یکم بالاعه

مشکلی نداره مثل اینکه

ازمایش ادراره

سوال های مرتبط

مامان فینگیلی مامان فینگیلی ۲ سالگی
مامان محمد طاها❤️🤱🏻 مامان محمد طاها❤️🤱🏻 ۲ سالگی
مامان فینگیلی مامان فینگیلی ۲ سالگی