کسی عفونت قارچی گرفته تو بارداری؟

۶ پاسخ

و اینم بگم که من باردار نبودم که استفاده کردم شما حتما به پزشکت بگو و بعد اگر مشکلی نبود استفاده کن ولی درمان قطعی عفونت هست

من ندارم
ولی اگر که داری انبر نسا ماده پیشنهاد میکنم دود کنی با دامن بشینی روش دودش بره ب واژن همرو از بین میبره
یه مدت عفونت داشتم همینکار کردم دو سه روزه خوب شدم

منم گرفتم دکترم پماد داد هر بار ک میزنم مث اب رو اتیشه

من گرفته بودم کرم زدم خدارو شکر خوب شد

دارم همیشه

من هنوزم دارم

سوال های مرتبط