۱۰ پاسخ

تایپیک‌کجاست

شبیه‌خودمه

تصویر

9ماهگیت‌مبارک

تصویر

آخی چه نازه
بلاخره تونستم یه بافنده پیدا کنم
عزیزم می‌خوام کلاه ببافم برا دخترم میشه راهنمایم کنی همش خراب میشه

آره خیلی نازه 😍 جنس کامواش هم خیلی خوبه

عزیزم از روی فیلم میخوای ببافی؟

خیلی قشنگه ولی مگه وقت میکنی؟با بچه داری و خونه داری جونی واسه بافتن میمونه؟

قشنگه چه مدلی میخوای ببافی؟😍

اره قشنگه عزیزم

اره خیلی خوش رنگه مبارکش باشه بافتی تموم شد هم عکسشو بذار

سوال های مرتبط

مامان رُزا🥹❤️🕊️ مامان رُزا🥹❤️🕊️ ۱۱ ماهگی