خانم بگین جواب سونو چطوره

تصویر
۶ پاسخ

وزنش 3442 عالیه
بریچ هم هست
احتمال خیلییی کم شاید بچرخه

نزدیک چهار کیلو هست ماشالله

بله عزیز م عالیه هم خود بچه هم وزنش همه خوبه

اینکه نوشته سونو لگنی نگفت بهتون برا زایمان طبیعی اوکی هستین یا نه
آخه منم ۴شنبه این سونو رو دارم

نرماله

بریچ یا سفالیک؟

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۰ ماهگی
مامان سه جوجه 🐤🐤🐣 مامان سه جوجه 🐤🐤🐣 ۲ ماهگی
مامان مهراد✨ماه‍🌙لین مامان مهراد✨ماه‍🌙لین ۱۱ ماهگی