علت کم‌شدنوخون‌پریود چیه؟؟؟

۳ پاسخ

من چند سال اینطوری شدم آزمایش ذخیره تخمدان سونو همه چی دادم سالم بودم دکتر به خاطر سزارین هست

من قبل بارداریم اینطور سده بودم.

دیواره رحم کامل ریزش نمی کنه

سوال های مرتبط

مامان عسل مامان عسل ۲ سالگی
مامان Anisa،joonam🫀 مامان Anisa،joonam🫀 ۲ سالگی
مامان اهورا مزدا مامان اهورا مزدا ۱ سالگی
مامان یاجوادالائمه مامان یاجوادالائمه ۲ سالگی