۳ پاسخ

من اونهفته دکتر برام انجام داد
الانم این هفته دوباره معاینه دارم

سزارین ک نیاز ب معاینه لگن نداره؟

آره برو از ۳۷ هفته میرن

سوال های مرتبط

مامان اکانت پرید مامان اکانت پرید ۱۲ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی