خانما واژنم تیرمیکشه جوریه طبیعیع

۳ پاسخ

آخه میگن اگه کم باشه خفیف باشه اشکالی ندارد داره جا باز میکنه

اره عزیزم هر از گاهی تیر بکشه طبیعیه

منم امروز اینطوری شدم
هم میتونه طبیعی باشه هم میتونه خدای نکرده عفونت باشه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین ۹ ماهگی
مامان محمد🩵 مامان محمد🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ودوم بارداری