سلام پای نوزاد شمام این شکلیه؟

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم پای بچه منم اینجوری خیلی میترسم مامانم و خانوادم میگن خوب میشهدچیزی نیست تروخدا پای بچه شما خوب شده الان؟؟؟

بله پای نوزادها اینجوریه
حتما حتما بهش ویتامین آ د بده

اره عزیزم چطور مگه ؟نکنه فکر کردی کج ؟
اولش پای بچه ها اینطوری

من 😂😂😂ویهان بالام

اره پسرم اینجوری الان داره درست میشه

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی