عزیزم پای بچه منم اینجوری خیلی میترسم مامانم و خانوادم میگن خوب میشهدچیزی نیست تروخدا پای بچه شما خوب شده الان؟؟؟
بله پای نوزادها اینجوریه
حتما حتما بهش ویتامین آ د بده
اره عزیزم چطور مگه ؟نکنه فکر کردی کج ؟
اولش پای بچه ها اینطوری
من 😂😂😂ویهان بالام
اره پسرم اینجوری الان داره درست میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.