۸ پاسخ

من دارم رنگ طوسی اصلا استفاده نشده ۳تومن

البته مال پسر من فلزیه و پشه بند هم نداره

خیلی عالی و کاربردیه

عالیههه👌

من که دوست ندارم خیلی ارتفاع پایینی داره

خالم داشت خیلی خوب بود الآنم که بچش دو سالشه تو گهواره می‌خوابه عادت کرده
خودمم خریدم از این گهواره

من گرفتم فعلا استفاده نشده اما دوستم استفاده كرده و تعريفشو خيلي ميكنه

ملورین اشتباه تایپی شد ببخشید

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان Tala
🐣👧




Tehran مامان Tala 🐣👧 Tehran هفته بیست‌وهشتم بارداری