۱۳ پاسخ

۲۷۰۰بود

من36هفته2900بود 37عمل میشم نمیدونم به 3برسه یانه

۲۵۰۰بود

۳۶هفته ۲۶۰۰بود ۵روز دیگه سزارین میشم🫠

نه هنوز نرفتم😅😅😅

بچه اولی ک دنیا میاد ورم داره بعد چندروز ورمش میخوابه وزنشو دقیق میشه اندازه گرفت

37هفته بود فکر کنم 32+- 500 بود بدنیا اومدنی 37/700 بود

شکمت کوچیک نیس بچه اومده توی لگن

۲۹۷۷ بود
۲۸۸۵ به دنیا اومد

برای شما چند بود؟؟؟؟

من ۳ بود ولی الان شده ۲۳۰۰

من 36هفته بچم بدنیا اومد وزنش 2900 بود

🥹🥲۲۳۰۰

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی