ایا الان زنجبیل مصرف کنم خطر داره یا مضره

۳ پاسخ

زنجبیل از اول هیچ خطری نداره من ماه های اول بخاطر تهوع دکترم گف زنجبیل با چای کمرنگ بخورم

چرا میخوای زنجبیل بخوری؟؟ خیلی خیلی کمش فک نکنم . ولی اگر لازم نیست نخور

اره میگن گرمی برا بچه خوب نیس یموقع اخراشی حساسیت میده زردی ام میاره

سوال های مرتبط

مامان مامان پسری💙 مامان مامان پسری💙 هفته سی‌وهشتم بارداری